Názory, pochvaly
Následná intenzivní péče (NIP)
Poděkování.
Děkuji všem lékařům, sestřičkám a všem, kteří pečovali o mého syna J.P. , který k vám byl převezen 26.března minulého roku. Poděkování patří především odd. NIP 2, kde ležel nejdéle, dále odd. DIOP a poslední měsíc odd. DP. Veřejně jsme Vám poděkovali na jeho pohřbu 4. února na Hvězdičce v Příbrami. Ve smutečním projevu zaznělo: Poděkování patří všem ze sedlčanské nemocnice Mediterra. Svým vstřícným, lidským a plně profesionálním přístupem ulehčili Josífkovi poslední chvíle života. Ještě jednou děkuji.
M.P. Bohostice
10.2.2020
Následná intenzivní péče (NIP)
Vážený pane řediteli,
dovolte mi, abych vyjádřila svůj obdiv a dík všem, kteří pečovali téměř celý jeden rok (11.12.2018-7.11.2019) o mého manžela pana Ing. P.K.
Mnohokrát děkuji jménem svým i našich dvou dcer všem ošetřujícím lékařům a to panu MUDr. I. Šedivému, panu MUDr. P. Kastnerovi a především paní MUDr. H. Čermákové a v neposlední řadě všem sestřičkám na oddělení NIP1, DIOP i na následné péči.
Těžko jsem se smiřovala s celou situací ohledně zdravotního stavu manžela, ale po častých návštěvách u něj a kontaktu s ošetřujícím personálem jsem nabyla dojmu a přesvědčení, že opravdu má velmi odbornou a dokonalou péči. Všichni k němu byli velice vlídní, hodní, bez problémů a profesionálně řešili každodenní péči o ležícího pacienta – velice dobře jsem si uvědomovala, jak je to obtížné a náročné.
Myslím, že jsem schopna po téměř ročním dojíždění do vaší nemocnice posoudit péči, kterou pacientům dáváte a napsat tato slova poděkování s vědomím, že pracovníci pod vedením pana prim. MUDr. Jurčenka manželovi zprostředkovali žít v důstojných podmínkách a nám velice pomohli zvládat tak obtížnou životní etapu každého, kdo má vážné starosti se zdravotním stavem svého bližního.
Přeji všem vašim zaměstnancům – doktorům i sestřičkám – pevné zdraví a hodně elánu do jejich každodenní nelehké a velice odpovědné práce.
S pozdravem
Ing. H.K. Praha
28.11.2019
Dlouhodobá péče (DP)
Vážený pane řediteli,
dovolte mi, abych poděkoval Vám i Vašim zaměstnancům na lůžkovém i ambulantním oddělení nemocnice MEDITERRA-Sedlčany.
Celý tento tým je vysoce profesionální. Děkuji panu primáři, lékařům, lékařkám, vrchní sestře, sestřičkám a ostatnímu zdravotnickému personálu za příkladnou a namáhavou práci. Jde vidět zájem o pacienty, lidský přístup, klid a jistotu. Svou náročnou a zodpovědnou práci vykonávají s úsměvem.
Přeji Vám co možná nejvíce spokojených a vyléčených pacientů, mezi které teď patřím.
Moc děkuji všem jak se starali po celou dobu léčby o mého manžela.
J.K. s manželkou
15.11.2019
Následná intenzivní péče (NIP)
Vážené vedení nemocnice,
dovolte mi, abych Vám a celé nemocnici poděkovala. Můj bratr J.Š byl k Vám přeložen dne 5.1.2018 na Vaše oddělení NIP z Thomayerovy nemocnice. Ve Vaší nemocnici byl hospitalizován do 6.11.2019 na několika odděleních. Děkuji Vám a všem lékařům, sestřičkám, ostatnímu zdravotnímu personálu a také paní Švejdové – sociální pracovnici za perfektní péči a přístup k pacientům. Prosím Vás poděkujte mým jménem všem, kdo se starali o mého bratra po celou dobu hospitalizace u Vás. Děkuji Vám za péči a vštřícný přístup k pacientům a jejich rodinným příslušníkům.
Přeji Vám hodně spokojených pacientů a jejich příbuzných.
Ještě jednou děkuji a jsem s pozdravem
M.Š.
7.11.2019
Dlouhodobá péče (DP)
Dobrý den paní ředitelko, omlouvám se, že Vás tímto obtěžuji, ale rád bych Vám jako ředitelce ošetřovatelské péče chtěl vyjádřit i za mojí tetu paní Z.Š. maximální spokojenost s její hospitalizací na oddělení ošetřovatleské péče. Pravidelně za tetou docházím a vždy se setkávám s velice příjemným jednáním lékařů a sestřiček, s jejich profesionálním ale přitom velice citlivým lidským přístupem. Samozřejmně můj velký dík patří panu primáři Stolaříkovi, který nám v nelehké situaci vyšel vstříc a tetu nám na oddělení přijal. Pana primáře jsem poznal před mnoha lety, když se na oddělení následné péče léčila moje matka a velice si ho vážím. I já mám ty nejlepší dojmy z chirurgické ambulance a interní ambulance kam pravidelně docházím na preventivní kontroly.
M.H.
7.6.2019
Dlouhodobá péče (DP)
Touto cestou chceme poděkovat. Z vlastní zkušenosti je tato nemocnice a hlavně Váš personál na vysoké a kvalitní zdravotnické úrovni. Spokojenost je 100%. Slovy se nedá vyjádřit!
Pan primář – ochotně sděluje stav pacienta a vše vysvětlí
MUDr. Zelenková – ošetřuje nás od 03/2018 – 02/2019 ambulantně (hojení chronických ran), od 21.2.2019 dosud NP – můžu říct, že lepší přístup a jednání jsem nepocítil za celý život “ Je to můj Anděl Strážný“
Vrchní sestra – ochotná, vstřícná, jednání s pacienty a jejich rodinnými příslušníky je na úrovni
Sestřičky – nedá se jim nic vytknout. Jsou moc hodné a vyhoví všem potřebám pacientů a stále vnáší dobrou náladu
Ostatní personál – též velmi ochotný a nedá se mu nic vytknout
Stravování – kvalitní, porce dostačující, chutné hlavně polévky
Pacient J.K. ležící na pokoji č. 4 s manželkou
6.5.2019
Následná intenzivní péče (NIP)
Vážená paní, Vážený pane,
předmětem tohoto emailu je krátké poděkování za maximální snahu, vstřícnost a hlavně přístup zdravotního personálu oddělení NIP Sedlčanské nemocnice. Víme, že práce na takovém oddělení je velmi namáhavá jak fyzicky, tak i psychicky a osobně obdivuji, jakým způsobem se perete s nepříznivými osudy nejen pacientů, ale i jejich rodin. Díky přístupu zdravotnického personálu v čele s panem primářem jsou naše týdenní návštěvy jednoho z vašich pacientů jenom přeci příjemnější, byť o to těžší.
Patří vám z naší strany dík
O.H. Praha
25.6.2018
Neurologická ambulance
Chci vyslovit poděkování Dr. Faragulovi na neurologické ambulanci. Myslím si, že nejvhodnější bude poděkování Vaším prostřednictvím. Jeho přístup a čas, který věnuje pacientovi je vpravdě neobvyklý. Jste pacient a máte velký problém, ale většina odborníků Vás zasílá zpět s tím, že Vám to zařídí Váš obv. lékař. Myslím tím různá dodatečná vyšetření (doporučení, žádanky atd.). Ale pan Dr. Faragula řekl: když jsem to začal, tak to musím dovést dokonce! To se málokdy slyší. Pacient za dveřmi ordinace dlouho čeká a je mrzutý, ale když se ocitne v ordinaci, tak se podiví co času mu pan doktor věnuje. Na vše se důkladně vyptává, neboť ví, že všechno se vším souvisí. V ordinaci je pohoda a dobrá spolupráce – lékař, sestra. Sestra Kovaříková trpělivě pacientovi vše vysvětlí i několikrát, když je nahluchlý jako já.
To je vše co jsem chtěla někomu říci a nebo v tomto případě napsat.
S pozdravem
S.Č. Sedlčany
13.6.2018