Po přestěhování z druhého konce republiky jsem začala v této oblasti hledat lékaře. Potřebovala jsem především neurologické ošetřování neb trpím bolestmi zad. Již více než dva roky docházím do vaší nemocnice k panu doktoru Romanu Kalkusovi. Jeho přístup k pacientovi, jeho problémům a věnovaná lékařská péče jsou lidsky i odborně na velmi vysoké úrovni.
V současné době mi objevily problémy s kyčlemi (je mi přes 70 let). I když to pod neurologii přímo nepatří, pomohl mi pan doktor s orientací v problému a doporučil co dělat a kam se obrátit. Jelikož jsem projevy spokojenosti zaznamenala i u ostatních pacientů pana doktora, rozhodla jsem se Vám jako vedoucímu představiteli nemocnice napsat. Není to poprvé, co píši velké poděkování vaší nemocnici.
Na jaře jsem u vás absolvovala očkování Covid. S přístupem a organizací očkovacího centra jsem byla natolik spokojena, že jsem jej doporučila známým a sousedům, kteří byli taktéž moc spokojeni. Panu primáři Jurčenkovi jsem za nás za všechny písemně vyjádřila úctu a poděkování. Takže nyní tak činím podruhé a činím tak velmi ráda. Protože dobrých zpráv není nikdy dost. Věřím, že i Vás poděkování, vyjádřené tímto způsobem, potěší. Do dalších let přeji hodně úspěchů.
S. Č., Sedlčany
13. 6. 2018
Chci vyslovit poděkování Dr. Faragulovi na neurologické ambulanci. Myslím si, že nejvhodnější bude poděkování Vaším prostřednictvím. Jeho přístup a čas, který věnuje pacientovi je vpravdě neobvyklý. Jste pacient a máte velký problém, ale většina odborníků Vás zasílá zpět s tím, že Vám to zařídí Váš obv. lékař. Myslím tím různá dodatečná vyšetření (doporučení, žádanky atd.). Ale pan Dr. Faragula řekl: když jsem to začal, tak to musím dovést dokonce!
To se málokdy slyší. Pacient za dveřmi ordinace dlouho čeká a je mrzutý, ale když se ocitne v ordinaci, tak se podiví co času mu pan doktor věnuje. Na vše se důkladně vyptává, neboť ví, že všechno se vším souvisí. V ordinaci je pohoda a dobrá spolupráce – lékař, sestra. Sestra Kovaříková trpělivě pacientovi vše vysvětlí i několikrát, když je nahluchlý jako já. To je vše co jsem chtěla někomu říci a nebo v tomto případě napsat.
Spolupráce s pojišťovnami
S těmito zdravotními pojišťovnami máme uzavřenou smlouvu:
Používáme soubory cookies ke zlepšení uživatelského prostředí na těchto webových stránkách, pro analýzu provozu a personalizaci obsahu a reklamy.
Používáme soubory cookies ke zlepšení uživatelského prostředí na těchto webových stránkách a pro analýzu provozu. Svoje nastavení souhlasu nebo odmítnutí uložení jednotlivých typů cookies můžete na této stránce kdykoliv změnit.
Nutné (technické) cookies
Tyto soubory cookies jsou nezbytné pro správné fungování našich webových stránek, proto je není možné vypnout.
Preferenční cookies
Umožňují rozšířené funkce těchto webových stránek a jejich individuální personalizaci, založenou např. na vašich předchozích návštěvách.
Statistické cookies
Shromažďují anonymní statistické informace o tom, jak návštěvníci používají naše webové stránky. Pomáhají nám tím poskytovat našim návštěvníkům lepší obsah.
Reklamní cookies
Pomáhají reklamním partnerům při zobrazování personalizovaných reklam a k propagaci adresného obsahu uživatelům, kteří navštívili tento web.